28 Temmuz 2016 Perşembe
Güzellik neydi? Güzellik Emekti!
Güzellik;
Estetik bir beğeni,duygu,coşku, hoşlanma duygusu uyandıran nitelik...
Felsefe dersi alanlar bilirler güzellik nedir sorusuna felsefeciler farklı farklı cevaplar vermişlerdir.
Hegel'e göre 'İdeaların makul tezahüratı' iken Sokrates'e göre 'Güzellik görecelidir.'
Sayısız düşünür güzellik sorusuna baya baya kafa patlaşmışken günümüz insanı güzelliği;
''İnstagramdaki filtreli fotoğraflarıyla, günlük yaşamdaki halinin örtüşmesidir.'' diye tanımlamakta.
Hımmm!!!
Neden Şeyma taktın bu güzellik mevzusuna derseniz işin atarlı giderli kısmına gelelim...
İnsanları güzel,çirkin,kilolu,zayıf,dövmeli,baş örtülü diye sınıflandırılıp,yaftalayıp kendi aynadaki suretlerine,ruhlarına bakmadan sözler savurmalarına katlanamıyorum çünkü!
İlla bir sınıflandırma istiyorsanız söylediğiniz yalanlarla,ikiyüzlülüğünüzle sınıflandırmayı yapın...
Kadınların boyu 1,75 üstü olunca mı güzel olunuyor?
İri göğüslerimiz olması yetmediği gibi onları da teşhir mi etmeliyiz güzel olmamız için...
Ya da sürekli full makyaj mı gezmeliyiz?
Nedir ölçütü bilen söylesin...
Yapmayın ağalar :)
Güzeli ararken tezata düşüp çirkinleşmeyin.
Güzellikle mutlu olunsaydı Marilyn intahar eder miydi yada aldatılır mıydı Adriana?
Güzelliği ruhlar da aramanız dileğiyle...
BONUS
Bu konuda kafa patlatanlar evet fotoğraflarda daha güzelim normal hayatım da Gollum'a benziyorum. Bacaklarım çarpık,göbeğim de var, kocaman ayak baş parmağına da sahibim üstelik!
Allah da beni ucube yaratmış sizin kifayetsiz güzelliğiniz,ucube ruhlarınız karşılığında!
9 Nisan 2016 Cumartesi
Oysalar...
Ünlü düşünür Teoman'ın da dediği gibi ne yaparsan olmuyor bazen dimi...
Aşkından nefes alamadığınız adam sizi sevmiyor dimi,
Oysa siz onu herkesten çok sevmiştiniz,yüzündeki tüm çizgileri,benleri bile ezbere biliyordunuz oysa...
Ama o gidip sizin tırnağınız bile olamayacak iri memeli ,naif kırılgan kızı seçti.
Gece gündüz demeden çalıştığınız işinizde terfi alamadınız dimi,
Oysa sevdiklerinizden çok karşı masadaki yeni koca bulmuş,sanki kocasını anlatmak için maaşa bağlanmış,sarı röfleli kızı görüyordunuz,
Ama patron diz kapağına kadar yalayan o lak lak budalası, saçlarına yana tarayan adama verdi.
Kaynananız sizi bir türlü kızı olarak göremedi dimi...
Oysa siz aranız iyi olsun diye her geldiğinde 8 çeşit yemek yapıp, üstüne de evini temizliyordunuz her haftasonu.
Ama o burnundan kıl aldırmayan yeni geline daha çok değer verdi
En yakın arkadaşınız mesela...
Onun her kötü gününde yanındaydınız, her ihtiyacına koştunuz.
Ama yeni bir ilişkiye başlayınca sizi unuttu.
Bu liste böyle kabarır gider gider gider...
Siz elinizden,gönlünüzden gelen herşeyi yaparsınız da bir türlü olmaz.
Neden mi?
Çünkü karşınızdaki insan mal... NET!!!
16 Mart 2016 Çarşamba
Pastel Day Long Lipcolor 20
Artı ve eksi yönlerini değerlendirmeyeceğim çünkü en nihayetinde ruj :)
Sadece deneyimlerimi aktarıp çekiliyorum...
Bildiğiniz üzere ben sıklıkla tercih ediyorum mat rujları... Pastel Day Long Lipcolor 20 de severek kullandığım mat rujlardan. Kalıcılığı çok iyi,gün boyu olmasa da 3-4 saat idare ediyor. Kırmızı tonlarında olan rengi de mevcut bende bi kaç tonunu da alacağım yakın zamanda...
Yalnız tek sevmediğim dudakta gergin ve kuru bir his bırakması...
Fiyatı da 15tl civarı bişey olması lazım..
Çok aman aman güzel bi seri olmasa da güzel yine de :)
27 Şubat 2016 Cumartesi
İnstagram'dan nasıl yürünür?
İnstadan takip ettiğiniz çocuk/kız size like atmıyor mu?
Yazmak isteyip ne diyeceğini kestiremiyor musunuz?
Dev hizmet ayağınıza geldi beyler bayanlar...
Bu adımları takip ederek yürüyebilirsiniz bana güvenin :)
1.Adım: Fotoğraf beğenmek
Son paylaştığı fotoğrafı beğendiniz beklemeye çekiliyoruz. Eğer o da hemen beğenirse bu ümit edebileceğimiz bir gelişme :)
2.Adım: Eski fotoğrafları beğenmek
Son paylaştığı fotoğrafları beğendiniz ve geri beğeni geldi. Şimdi biraz aşağılara inip eski fotoğrafları beğeniyoruz ki onu beğenip incelediğinizi anlasın... Oda mi aynısınını yaptı! Tebrikler :)
Eğer ki geri bildirim,tek bir geri beğeni yoksa üzülmeni istemem ama olmayacak zorlama derim :)
Ama yok yılmadan devam edicem diyosan da desteğim seninle :)
3.Adım: Takip etmek
Henüz takipleşmediyseniz hemen takip et butonuna basıyoruz... Vee burada biraz bekliyoruz :)
4.Adım: Dm
Profili incelediniz ne sever üç aşağı beş yukarı bellidir. O yüzden ilk ordan konuya girmeyin büyük ihtimalle sizden öncekiler hep ordan konuya girmiştir. Yaratıcı olun detay yakalayın... Bundan sonrası da size kalmış... Takıldığınız yer de sorun çekinmeden:)
Cevap gelirse Tebrikler yeni bir insta aşkınız oldu :) hastag #instaşk yaparsınız artık...
İşin şakası tabi bunlar ama instagramdan kim büyük aşkı bulmuş ki siz bulasınız ballar...
Bulan varsa bi yazsın bana yaa var mı?
NOTE Detox&Protect Fondöten
Galiba 1 yılı aşkın süredir kullanıyorum ve bittikçe yeniliyorum sürekli...
Lekelerimi çok güzel kapatıyor ve gün boyunca neredeyse bu özelliğini koruyor. Kapatıcılığı yoğun bir fondöten o yüzden kullanırken minik minik uygulayarak gitmekte fayda var. Yoksa boya sıvamış gibi kalırsınız benden söylemesi :)
Benim cilt yapım biraz problemlidir. Her fondöteni kabul etmez,sivilce yapar vs vs...
Ama Note Detox&Protect Fondöten gerçekten çok ama çok memnunum... Hiç bir şekilde sivilce veya ağırlık yapmadı.
Lekelerimi çok güzel kapatıyor ve gün boyunca neredeyse bu özelliğini koruyor. Kapatıcılığı yoğun bir fondöten o yüzden kullanırken minik minik uygulayarak gitmekte fayda var. Yoksa boya sıvamış gibi kalırsınız benden söylemesi :)
Ben de 03 ve 04 renkleri var.
04 numarasını yaz aylarında 03 ise kış aylarında kullanıyorum....
Ürün 35 ml.
Fiyatı ise 35tl
VEEE Artı-Eksi yönlerine geçiyorum....
ARTI YÖNLERİ
1. Kapatıcılığının yüksek olması
2.Gün boyu parlama yapmaması
3.SPF 15 içermesi
4.Pompalı ambalajıyla miktarını ayarlamasının kolay olması
5.Bitişinin doğal olması
6.Minik bir miktarının tüm yüze yetmesi
***Çok uzun süre gidiyor bu yüzden***
7.Pudra kullanımına ihtiyaç kalmaması
***Tabi ki sabitlemek için kullanabilirsiniz fakat pudra olmasa da tek başına da yetiyor.***
8.İpeksi bir doku bırakması
9.Fiyatına göre performansının yüksek olması
EKSİ YÖNLERİ
Düşündüm... Düşündüm... Bulamadım...
Alın... Deneyin... Pişman olmazsınız... Ne kadar çok övdüm yaaa :)
8.İpeksi bir doku bırakması
9.Fiyatına göre performansının yüksek olması
EKSİ YÖNLERİ
Düşündüm... Düşündüm... Bulamadım...
Alın... Deneyin... Pişman olmazsınız... Ne kadar çok övdüm yaaa :)
Etiketler:
fondöten,
Kozmetik,
makyaj,
note,
note fondöten
23 Şubat 2016 Salı
Akrilik tırnak modası
Protez tırnak zaten yıllardır kalıcı,bakımlı ve güzel tırnak isteyenlerin tercih ettiği bir yöntem...
Son zamanlarda instagram videolarında o kadar çok görüyorum ki akrilik tırnak uygulamasını araştırma mecburiyeti hissettim...
Şimdi bu konu da mütevazi olamayacağım :) Ben bu tarz tırnak bakım yöntemlerine hiç ihtiyaç duymadım çünkü Allah vergisi güzel tırnaklara sahibim çok şükür... Tırnaklarımı övmeyi bırakıp yazıya geçiyorum tamam :)
ARTI YÖNLERİ
1. Kalıcı olması (3-4 hafta) Dipten uzadıkça dip dolgu işlemi ile kalıcığını arttırabilirsiniz.
***Kimene göre dezavantaj***
2. Ağırlık yada gerilme hissi olmaması
3.Kısa tırnaklarından şikayetçi olanlar bulunmaz nimet olması :)
4.Uygulama yapılırken tırnak diplerine boşluk bırakılarak uygulandığı için tırnakların nefes alması
5.Üzerine sıkıldığınızda oje uygulanması
***Ojeyi sildikten sonra akrilik kısmında bozulma olmuyor.***
6.Tırnakları güçlü ve kırılmaz hale getirmesi
EKSİ YÖNLERİ
1. Çıkartılmasının zahmetli olması
2.Çıkarma işleminde tırnağın kısaltılması
3. Çıkarıldıktan sonra tırnak yapısının zarar görmesi
*** İyi bir bakımla 2 hafta da eski yapısına dönüyor***
Şunu belirtmek gerekli ki bu işlemin profesyonel eller de yapılmasında fayda var. Çünkü aksi bi durumda hem tırnaklarınızın yapısı bozulacak hemde 2. bir masrafa girmek zorunda kalabilirsiniz...
Bu yazı da genel özelliklerini yazdım. Daha detay sorularınız olursa yada bu konuyla ilgili yazı isterseniz yorum bırakmanız yeterli...
Uygulama videosunu da buraya bırakıyorum... İzlemek isteyen olursa... :)
Son zamanlarda instagram videolarında o kadar çok görüyorum ki akrilik tırnak uygulamasını araştırma mecburiyeti hissettim...
Şimdi bu konu da mütevazi olamayacağım :) Ben bu tarz tırnak bakım yöntemlerine hiç ihtiyaç duymadım çünkü Allah vergisi güzel tırnaklara sahibim çok şükür... Tırnaklarımı övmeyi bırakıp yazıya geçiyorum tamam :)
ARTI YÖNLERİ
1. Kalıcı olması (3-4 hafta) Dipten uzadıkça dip dolgu işlemi ile kalıcığını arttırabilirsiniz.
***Kimene göre dezavantaj***
2. Ağırlık yada gerilme hissi olmaması
3.Kısa tırnaklarından şikayetçi olanlar bulunmaz nimet olması :)
4.Uygulama yapılırken tırnak diplerine boşluk bırakılarak uygulandığı için tırnakların nefes alması
5.Üzerine sıkıldığınızda oje uygulanması
***Ojeyi sildikten sonra akrilik kısmında bozulma olmuyor.***
6.Tırnakları güçlü ve kırılmaz hale getirmesi
EKSİ YÖNLERİ
1. Çıkartılmasının zahmetli olması
2.Çıkarma işleminde tırnağın kısaltılması
3. Çıkarıldıktan sonra tırnak yapısının zarar görmesi
*** İyi bir bakımla 2 hafta da eski yapısına dönüyor***
Şunu belirtmek gerekli ki bu işlemin profesyonel eller de yapılmasında fayda var. Çünkü aksi bi durumda hem tırnaklarınızın yapısı bozulacak hemde 2. bir masrafa girmek zorunda kalabilirsiniz...
Bu yazı da genel özelliklerini yazdım. Daha detay sorularınız olursa yada bu konuyla ilgili yazı isterseniz yorum bırakmanız yeterli...
Uygulama videosunu da buraya bırakıyorum... İzlemek isteyen olursa... :)
22 Şubat 2016 Pazartesi
BİKUTUMUTLULUK AJANDASI
Malum yeni yıla gireli 2 ay oldu... Ama benim hala ajandam yok falan diyorsanız işte size ajanda gibi ajanda. Tabi biraz ruhunuzda minnoşluk varsa :)
Bikutumutluluk yeni yıl da ajanda çıkardı... Çok istenince Şubat ayında tekrar satışa sundu...
İçerisinde neler mi var peki?
Her ay başına; Ay hedefleri,bütçe planlama ve genel bakış çizelgeleri yerleştirmişler ki bu çok işe yarıyor.
Her haftaya ait boş bırakılmış liste sayfası... İster alışveriş listenizi yazın,ister sipariş... Orası size kalmış ballar...
VEEE insana en çok mutluluk veren mottolar... Her hafta başına mükemmel çizimlerle haftaya ait mottolar koymuşlar... Koparıp panoya asasınız geliyor.
Kısacası bir ajanda da olabilecek herşey ve daha fazlası var...
Peki nerden mi alabiliriz?
Bikutumutluluk'un yılbaşında satış sayfasından aldım fakat şu an satışta değil... Ama ileri de olur mu bilemem takip etmek gerekli...
Bu arada bikutumutluluk nedir? diyenler için kısa bilgi vereyim. Aylık belirledikleri konseptlere göre müşterilerine sürpriz kutular gönderen bir firma... Aylık/3 Aylık/6 aylık ve Yıllık üyelik sistemleri var. Kendinizi mutlu etmek ya da sevgiliye sürpriz için güzel bir alternatif... Ben henüz almadım valla çokta merak ediyorum açıkcası ama bakalım :)
Buraya tık tık... Merak edenler göz atsın...
MUTLU KALIN...
Bikutumutluluk yeni yıl da ajanda çıkardı... Çok istenince Şubat ayında tekrar satışa sundu...
İçerisinde neler mi var peki?
Her ay başına; Ay hedefleri,bütçe planlama ve genel bakış çizelgeleri yerleştirmişler ki bu çok işe yarıyor.
Her haftaya ait boş bırakılmış liste sayfası... İster alışveriş listenizi yazın,ister sipariş... Orası size kalmış ballar...
VEEE insana en çok mutluluk veren mottolar... Her hafta başına mükemmel çizimlerle haftaya ait mottolar koymuşlar... Koparıp panoya asasınız geliyor.
Kısacası bir ajanda da olabilecek herşey ve daha fazlası var...
Peki nerden mi alabiliriz?
Bikutumutluluk'un yılbaşında satış sayfasından aldım fakat şu an satışta değil... Ama ileri de olur mu bilemem takip etmek gerekli...
Bu arada bikutumutluluk nedir? diyenler için kısa bilgi vereyim. Aylık belirledikleri konseptlere göre müşterilerine sürpriz kutular gönderen bir firma... Aylık/3 Aylık/6 aylık ve Yıllık üyelik sistemleri var. Kendinizi mutlu etmek ya da sevgiliye sürpriz için güzel bir alternatif... Ben henüz almadım valla çokta merak ediyorum açıkcası ama bakalım :)
Buraya tık tık... Merak edenler göz atsın...
MUTLU KALIN...
Kaydol:
Yorumlar (Atom)














